youtube!

TACK SÅ MYCKET!

Youtube?

TACK SÅ MYCKET!

Maila över videon till dig själv när den är färdig. Du kan redigera den på datorn men sen skicka den till dig själv och ladda upp via mobilen

TACK SÅ MYCKET!

Youtube!

TACK SÅ MYCKET!

Filma med kameran, lägg in det i mobilen och sen lägg upp genom mobilen! ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag måste bara säga att när jag läser dina inlägg så är det vissa ord som försvinner, alltså det blir som ett långt mellanrum där ordet ska vara, och då får man gissa sig fram vad det ska stå. & det är inte alltid det blir rätt.
Men det kan kanske bero på min mobil, men är det så för dig också eller andra läsare eller bara för mig?

TACK SÅ MYCKET!

Det är samma för mig med texten!!

TACK SÅ MYCKET!

Mig med , texten. Så jävla jobbigtb

TACK SÅ MYCKET!

vill ni se hela texten - gå in på kommentar,

TACK SÅ MYCKET!

Du har glömt lägga in om gymnasie........

TACK SÅ MYCKET!

Fina sugmärken swag

TACK SÅ MYCKET!

Känner du Sandra Bergström? Eller vet du vem hon är? Va tycket du om henne? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR