Hur lägger du in gif's på din blogg?kram

TACK SÅ MYCKET!

Det är ingen ny säsong, det är ett nytt avsnitt - fortsättning på säsong 3 - som kmr ut den 8! Sen tror jag det kommer ett nytt avsnitt varje vecka! Vem/vilka tror du är -A? :))

TACK SÅ MYCKET!

De kmr ut ett avsnitt om några dagar! Det är avsnitt 15 season 3 tror jag elr kanske var de avsnitt 14 :)

TACK SÅ MYCKET!

Såg mr fitz när jag va i new york i sommras😃 han gick ut från Starbucks precis framför mig

TACK SÅ MYCKET!

På tisdag börjar 3b alltså andra delen av tredje säsongen men det visas i USA på tisdag alltså natten till onsdagen för oss men det tar ju ett bra tag innan den släpps på swefilmer men du kan googla på "watch pll och vilket avsnitt osv" så kan du kolla på någon sida gratis mren utan svensk text såklart. Läs på pprettylittleliars.blogg.se där lägger dom upp avsnitten när dom släppts i USA och länkar så man kan se dom direkt när dom visas i USA. Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

hej, om man inte har något och göra, eller aa, och vill kolla på någon serie, som typ har samma "handling" så kan jag stolt säga att ni ska börja kolla på The kyibg Game, nästa säsong på den kommer ut sammtidigt som på pll, men den har bara haft en säsong, så man kan hinna med den nya!
men kolla iaf!

TACK SÅ MYCKET!

oj The Lying Game

TACK SÅ MYCKET!

Hur läger du ut så att det blir så på bilden?:) väldigt tacksam för svar. Älskar dig blogg kraam

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR