Jag uppfattar dej som en snäll och trevlig person, jag tycker inte du är ett dugg bitchig. Du värkar veta vad du vill och känns som en satrk person :) Älskar din blogg.

TACK SÅ MYCKET!

Fortfarande bitch och bortskämd.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du verkar helt underbar, så otroligt rolig och omtänksam! Jag skulle så himla gärna lära känna dig! Du är underbar!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du verkar as snäll och du verkar som en sån person som bryr sig om andra typ. Älskar din blogg!!

TACK SÅ MYCKET!

Dy verkar dryg mot de du inte känner, men med dina vänner osv värkar du jätte söt!!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du verkar go. Alltid när folk gör video bloggar så låter dom helt annorlunda av vad man tror... Men du verkar väldigt snäll och du är hur go som helst!!!(i din blogg)

TACK SÅ MYCKET!

Min uppfattning har ändrats helt! Du verkar hur go och trevlig som helst!

TACK SÅ MYCKET!

gillar din blogg o så men du låter ba lite så här "bitchig! men inget illa menat! älskar din bloggggg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Min uppfattning har inte ändrats, tycker fortfarande du verkar dryg och bitchig, och att du tycker att du är bättre än alla andra. Men det är ju bara vad jag har fått för uppfattning genom bloggen :)

TACK SÅ MYCKET!

Ja, eller om man har sett en person på bara bilder så får den alltid ett utseende efter man hört den prata! Ser dej som jättego å snäll tjej verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

du verkar som väääldens goaste tjej , även tror jag att du alltid vill ha som du vill ha det .. eller du är bestämd med vad du tycker *! och låter ingen bossa runt dig . jag tror att du heldre är herren på täppan ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag måste börja med att säga att jag ändrat uppfattning on dig helt sen senast du frågade! Jag tycker du nu verkar vara en jätte rolig tjej, som älskar livet & du verkar super trevlig! Jag vet inte riktigt mer vad jahaja säga, men du verkar vara precis som en tjej i min klass! :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker du verkar rätt snobbig och fördomsfull tyvärr! som tex den frågan om katrinelund; asså typ att du bara bryr dig om folk som går på skolor som typ Sam och sjölins!

TACK SÅ MYCKET!

asså du är ju helt medveten om att du ser bra ut, så hahah. sen har jag den uppfattningen att du är lite ytlig, alla dina kompisar ska vara snygga, smala oså, ja du fattar. Statys osånt, som när du sa att du bara sökt till sam och sjölins och vi alla vet vilka som går där. detta är inget elak menat uatn tycker du är skitsnygg och säkert jätte schyysst och såå. Sedan en fråga varför är du inte lite mer med dina vänner? liksom känns att ni bara är med varandra när ni ska på fest oså? fortästt blogga, du har verkligen talang för detta!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du verkar hur snäll som helst och inta alls bitchig eller ytlig! Du verkar som en väldigt jordnäraperson som bryr sig om folk i din närhet! Du verkar helt fantastisk!

TACK SÅ MYCKET!

Herregud...Kan verkligen inte se hur folk kan tycka att du verkar vara dryg och bitchig. Ahja, de får väl tycka vad de vill. Jag tycker iallafall att du är en himla rar och vacker tjej med fötterna på jorden. Du är inte som de flesta bloggare (ex. Nattstadsbloggare) som verkar bara leva för nuet, utan du bryr dig om skolan osv har jag märkt. Låter kanske lite sjukt att jag dömer dig, men det är hur jag ser dig som :)

TACK SÅ MYCKET!

ändrats till det bättre! du känns som en väldigt äkta person i dina videobloggar! kommer fram mkt mer liksom

TACK SÅ MYCKET!

tycker faktiskt också att du verkar fördomsfull som någon skrev över.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR