Bara så att du vet så särskriver du allt med "jätte" hela tiden, det är alltid ett ord ;) "Jättebra, jättekul, jättetråkigt" osv.. :)

TACK SÅ MYCKET!

Har saga blogg? Vad heter den?

TACK SÅ MYCKET!

skulle du kunna skriva din kik? HAr en sån viktig fråga ! :(

TACK SÅ MYCKET!

Hej!!
Allt bra med dig?

Kolla gärna in denna sjukt söta killens blogg...
http://www.nattstad.se/mulatt97

KRAMAR AMPII!! <3

TACK SÅ MYCKET!

Vet inte om du ignornerar mina kommentarer (vilket skulle vara en stor besvikelse) men jag har försökt nå dig ang att jag vann tävlingen.
Har mailat 3 gånger & har inte fått svar.. Vet inte om du bara inte svarar eller om tävlingen var en bluff.
Tacksam för svar!

Svar: jag såg precis det hade hamnat i skräpposten så de var därför jag inte svarat tidigare! men jag skickar såklart ut din parfym så snart som möjligt!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alex. Det är något fel på din blogg!! Den går inte öppna på webbläsaren o datan utan de står att de inte funkar! Men på mobilen gå de, puss

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR