Hej!
Jättefin blogg du har! :)
När kommer Ronnis frågestundsdel upp?
Kram <3

Kolla gärna in min blogg; nattstad.se/lovisaslife

TACK SÅ MYCKET!

Din drömkropp: Förlåt men är du helt dum i huvet? Dom kropparna ser fanimej ut som aneroxiakroppar hela bunten! Skinn och ben för fan! Ja har haft aneroxia själv och de är inte så kul ska ja säga dej. Va nöjd med dej själv och klaga inte. Tack

Svar: alla har olika ideal och olika smak. Jag tycker att det är skit snyggt att vara smal om du inte delar min åsikt så är det ju såklart upp till dig. Jag tycker att de flesta kropparna på bilderna ser vältränade och hälsosamma ut, jag kopplar dom inte till svält eller anorexia på något sätt. Jag vet hur det är att ha anorexia, believe me, i've been there.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

haha asså alla de kropparna du visade där är så som jag ser ut. skulle verkligen göra vadsom helst för din kropp. byta?

TACK SÅ MYCKET!

när börja du raka benen?

TACK SÅ MYCKET!

När började du och ronni sova över med varandra? Vilken klass gick ni i då?

TACK SÅ MYCKET!

Ville bara säga att hur bra Sjölins än verkar så tycker jag inte du ska börja där. Eftersom att det endast är 40% av de som går ut därifrån som får jobb för att det inte är så mycket plugg och då nästan ingen utbildning. Det är en partyskola, så jag skulle ju helt klart rekommendera Sam före den, x1000000.

TACK SÅ MYCKET!

Måste hålla med och säga att din drömkropp isf är en kropp med minimalt med kroppsfett och faktiskt varken hälsosamma eller snygga. Och ja, du har sagt att du haft anorexia, frågan är om du är frisk från den än?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR