Vad ska du köpa till Ronni i födelsedags present?

TACK SÅ MYCKET!

har läst din blogg väldigt länge men visste inte att du hade anorexia, kan du berätta mer om det?

TACK SÅ MYCKET!

Kan du länka till det inlägget när du pratade om dina victoria secret bikinisar? storlek osv

TACK SÅ MYCKET!

Hej jag älskar din blogg.



Jag är en tjej som är 17år jag är väldigt smal, jag äter inte nyttigt mat utan dålig mat.Om jag ska vara ärldig skäms jag över att jag är så smal och jag vill bli tjockare hur gjorde du för att bli lite tjockare?



Ta detta inte på fel sätt vad jag menar är att när man har anorexia är man väldigt smal (tror jag, jag har aldrig haft det men förmodar det)och nu är du inte saml utan din kropp ser normail ut hur gick du upp i vikt efter ditt problem? Hoppas du kan svara på dena frågan.

TACK SÅ MYCKET!

Ät kolhydrater, börja med gainer shakear och ät regelbundet och nyttigt, träna även för att du inte ska få fett på kroppen utan muskler, kör låga vikter och mycket upprepningar (antar att du inte vill ha stora muskler).

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR