Gillar din blogg jättemycket och du verkar vara jättego och är skitfin! men jag kan typ se att din Louis Vuitton är oäkta då texten på ena sidan är vänd uppochner, såg det på det inlägget du skrev häromdagen då du la ut en bild på ronni med din väska bredvid sig. Jag vet inte om du antingen ljuger om att den är äkta och bara klantade dig med bilden eller om du faktiskt har blivit blåst.. Jag kanske har fel men kan inte du isåfall lägga ut en bild på båda sidor av väskan och/eller äkthetsintyg? Kramis!

TACK SÅ MYCKET!

hej:) jag har läst din blogg länge och tycker den är jättebra. jag undrar om jag skulle kunna få köpa klänningen av dig som du har på bilden med dina jc skor, den svarta:)?

TACK SÅ MYCKET!

Hej vart köpte du dina jeffery? Har försökt leta efter jeffery spickes (stavning) överallt

TACK SÅ MYCKET!

hej vart har du köpt den svarta klänningen;)?

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du i skinnjackan? :)

TACK SÅ MYCKET!

snälla kan inte jag få köpa denna klänning för 2000????! jag ber dej verkligen

TACK SÅ MYCKET!

snälla kan jag få köpa klänningen för 2000????! har letat som en dåre, men hittar den ingenstans..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR