åhhh va synd att ud inte ser fram imot de :( det är ju något som man ska tycka är jättekul! men vf ser du inte fram imot det???

TACK SÅ MYCKET!

Di favoritaffär är ju Zara?

Du vet att dom behandlar sina anställda som skit där va? Det är ingen bra affär.

TACK SÅ MYCKET!

hej! förstår att du måste vara jättetrött på att få kommentarer om dina jeffrey campbell skor, men jag tänkte skaffa ett par i slutet av månaden och jag undrade bara om de är små i storleken? jag har storlek 37 och jag undrar om man ska köpa 38 då?

TACK SÅ MYCKET!

Vad var det som du fick i paketet som du hämta ut ? Och vissa gärna upp vad du köpt och vad du fick av din mamma:) Allt kul att läsa bloggar när dom vissar vad dom köpt!:) Jätte bra blogg!!;D

TACK SÅ MYCKET!

svar till linnea: vad gör dom mot sina anställda?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR