Kolla min blogg!



http://alexanderkristiansson.myshowroom.se/

TACK SÅ MYCKET!

sånt här tycker jag är jättekul att läsa!

TACK SÅ MYCKET!

hur gammal är du ? :)

TACK SÅ MYCKET!

asså shiiiit va ja känner igen mig i dig asså helt sjukt, jag är oxå kort, typ 1,60, lika gammal som du. skiiträdd för spöken och andar, verklgen fjantigt men det är typ my biggest fear.

jag älskar att vara kort, eller alltså, ser inget dåligt med det? helt ärligt, hellre 1,60 än typ 1,75 vid 14 års ålder? du e supercool verkligen, diggar verkligen dig,



en sak jag undrar, asså, märken o sånt, är det viktigt för dig? liksom, om man inte tänker på att det kanse är bättre kvalitet o sånt på märkes, är det viktigt för dig att allt ska vara märkeskläder eler är det liksom panik om nåt är köpt på h&m?



sköt om dig snygging!

TACK SÅ MYCKET!

Åhh din kroopp, du är så himla fin !<3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR