jag tycker inget av det! din blogg äger och jag tror att fler i sverige och andra länder snart också ser det. därför tycker jag du skall köpa en egen domän så folk ser att du verkligen vill blogga. :)

jätte bra blogg alexandra! :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycket chic eller bubbleroom då kommer du garanterat komma högra upp i blogg världen ! :D

TACK SÅ MYCKET!

hej alexandra! Jag såg dig i stan i lördags när du var där med någon tjej, jag ville så gärna gå fram och kanske ta en bild.... men jag vågade inte riktigt

jag har 2frågor. tycker du att de är okej om man kommer fram till dig när man ser dej? Är du nöjd med din statistik på bloggen och hur de går för dej?

TACK SÅ MYCKET!

börjar du blogga på nån av dom där skitställena så förlorar du iaf mig som läsare..



varför har du ett behov att byta? du kan inte ens göra din egen header, börja med basics innan du tänker på annat :P

och om du vill komma nånvart, bli en känd sorglig bloggerska som kissie e de nolifers, så måste du synas utanför bloggen, å hur du ska göra det vet jag tyvärr inte med tanke på din ålder, för du kan inte gå på klubbar.

mitt tips skulle va, bli modell för nått märke som syns i tv, typ mq, jc, då kommer det börja pratas om dig

TACK SÅ MYCKET!

kan tillägga att jag länkar din blogg till mina vänner för du e den snyggaste tjej jag sett typ,

så du kan leva gott på ditt utseende

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Du är den allra bästa, älskar verkligen dig och din blogg! Jag tycker att du ska ha kvar din blogg precis som du har den eller så köpa så att det heter hejsanalexs.se för att om du ska byta kommer du nog att förlora läsare! Love u

PS: kan du inte ha en frågestund snart, älskar dem!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du ska köpa domän! Läser din blogg supermycket och tycker att den är jättebra! Sluta ALDRIG blogga! ;)

Kram!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR