http://becove.blogg.se/2011/november/gissa-kandis.html#comment



Tävling: Pris Header eller 2 länkningar ni själva får välja pris:)

TACK SÅ MYCKET!

kan du snälla lägga ut vad du hade på dig i lördags? du sa ju att ni höll på att fixa er där på kvällen!

TACK SÅ MYCKET!

Har du fixat mitt bena? Jätte fint hår och jag älskar dig och din blogg! Snälla svara skulle vilja veta! Puuss

TACK SÅ MYCKET!

Jag kollade på gamla frågestunder och då har du skrivit bara privat när någon frågar om du är oskuld, då förstår man ju att du inte är oskuld, så det blir lättare om du bara säger att du inte är det?? Eller??!

TACK SÅ MYCKET!

Hej!

Är det du som har gjort din design?

I sånna fall skulle du vilja göra en åt mig!?

Du kan mejla mig:)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR