Om han nu är så himla underbar varför var han då med andra kompisar på eran halvårs dag och inte med dig? Du är värd så mycke bättre !

TACK SÅ MYCKET!

till dig där uppe

'' du är värd så mycket bättre! '' för det första, jag tvekar starkt på att du ens känner mig, eller henne, så jag tror knappast du vet någonting om vem som är värd vad. Och ja, hon är underbar och är värd det bästa, det vet jag, tro mig. Och för det andra, om du nu ska bry dig och lägga dig i, så blev det ett missförstånd och jag hade tänkt träffa henne igår, men nu blev det inte så och istället ska vi fira våran halvårs dag imorgon istället, hoppas det inte stör dig? ville bara säga att jag tycker du är väldigt patetiskt, och nästa gång kan du väl skriva ditt namn när du kommenterar?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR