jag tyckte det var ett väldigt fint rum !

och erat hus är sjukt vackert !

älskar din blogg, verkligen !

TACK SÅ MYCKET!

paow är ju i marabella hoppas du att du kommer träffa på henne ? (:

TACK SÅ MYCKET!

Och lite mer mot vänster är mitt hus :) hihi

TACK SÅ MYCKET!

Och lite mer mot vänster är mitt hus :) hihi

TACK SÅ MYCKET!

Är det bara eran pool, asså bara eran familjs? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vill du vara snäll och rösta på min klänning? :D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=mrq34c0U9lyatmkS1LpWx3X0eKjApQ0R6pKzFHJDs7dZgDsXMXrA#Gallery



Och ursäkta om du inte gillar att få sånt här!

TACK SÅ MYCKET!

Åh, vad det ser härligt ut! Tänk om man hade en sådan pool att gå ut till istället för en liten plastpool, hehe :>

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR