ska du inte dra in magen lite till?

TACK SÅ MYCKET!

As bra blogg :)

Va använder du för gympaskor?

TACK SÅ MYCKET!

hej alexandra checka ut min blogg alexstylealex.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Överdelen : 50 KR

Underdelen : 50 KR



Tyckte du det va för pinsamt att skriva på din blogg att den kosta så lite?

Växt upp bruden.

TACK SÅ MYCKET!

lägg ut mera dagens outfit, tycker det är super kul!

tack för en bra blogg<3

TACK SÅ MYCKET!

så omogna kommentarer där uppe.

men innerst inne är alla / många avendsjuka på dig.

vem vill inte va smal med ett jätte fint leende?

+ en bra blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Jag bara undrar hur du kan få en så otroligt grym kropp efter att du har haft anorexia?

En kompis till mig hade också anorexia men efter det så gick hon upp massor i vikt...

Inget nedlåtande alls utan jag är bara nyfiken!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR