Jätte fint !

TACK SÅ MYCKET!

du är inte snygg någonstans, du är kort och de är äckligt!!!

du är så sjukt bortskämd och tänker inte på någon annan!

TACK SÅ MYCKET!

vart är kurvorna ditt anorexiabarn?!

ful kropp du har, du är 14 år och jag ser inga kurvor jävla äckliga anorexiabarn!! fulefan

TACK SÅ MYCKET!

??

TACK SÅ MYCKET!

Hahah vad har du på dig?

TACK SÅ MYCKET!

Vagina armhåla???

TACK SÅ MYCKET!

Åh fyfan vad trött jag blir på alla äckliga små haters. Det är så jävla patetiskt så det finns inte. Ni är bara avundsjuka på fina Alexandra. Skaffa er ett liv istället för att lägga er i hennes. Det är så otroligt dumt bara. Alexandra är världens finaste tjej, så säg inget annat. Ni känner henne inte ens. Plus att hon har en kropp som jag och sjukt många andra skulle kunna döda för! Är ni helt jävla blinda eller? Jag hade egentligen tänkt att låta bli att lägga en sån här kommentar, men nu fan räcker det!

Åh va trött jag blir på er!



Och till dig Alexandra, du är så jävla fin. Vet ingen finare än dig. Ta inte åt dig av någonting som dom avundsjuka jävlarna säger! Din blogg rockar och du har alltid så fina kläder! :) Hela du är perfekt! Så jävla snygg, söt, fin, härlig, mysig är du! Du har ALLT som en tjej skulle vilja ha! Keep it up!

TACK SÅ MYCKET!

åh kan inte bara alla jävla idioter hålla käften , alexandra har skit fin kropp och är jätte söt och det vet ni med , så ni kan bara hålla käften , ni är bara avensjuka . väx upp.

-----------



Åh , sjukt fin :)

TACK SÅ MYCKET!

snyggt!

TACK SÅ MYCKET!

fyfan, skit idom alexandra! dom är bara avensjuka, du är så jävla fin, ta inte illa up.

TACK SÅ MYCKET!

Snälla, vart har du köpt glasögonen? Skulle dö för dom!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR