HÅLLER MED GALET FIN KROPP <3

typ allas drömkropp :)

Och ditt ansikte asså trodde inte finns förän jag såg ditt ansikte , jätte gullig



Har bara en fråga !

Har du typ några bristningar?

För din kropp ser otroligt fin ut tänkte om du har några eller om nån ens har sånna i denna åldern, har nämligen fått ett sträck på låret så ville bara se om jag e onormal elr om det finns andra som oxå har sånna , hoppas du inte tkr frågan e konstig

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte att hon skryter för att hon lägger upp bilder, det är ju bara för att hon ska förklara bättre när folk frågar någonting! Sen är det ju inget fel på att lägga upp bilder på sig själv då det är en blogg och läsarna vill ha massa bilder!! Bara min åsikt :)

TACK SÅ MYCKET!

tror personen menar att du typ bara lagger ut bikini bilder..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR