Hahah alltså detta är sjukt?! Först när du skrev Om drömmen att bli victoria secret modell osv, fast du ( vi) är lite för korta, eftersom att det är så att jag är exakt lika lång som dig och lika gammal haha! Men det är även min stora feta dröm! Sen när du skrev inlägget om detdär med dina dåliga vanor som var att du äter när du har tråkigt och du inte kan hålla dig ifrån sötsaker. Precis sånt problem har jag oxå! Fast då tänkte jag inte mycket på det liksom. Men nu när du skrev det där om nyår höll jag på att tappa ögonen. För jag har precis samma känsla ikroppen liksom att allting kommer bli asbra men samtidigt så känns det helt fel eller vad man ska säga. Förstår om du tycker att jag, helt random bara kommer in och kommenterar såhär att vi är tänker lika. Men alltså det var inte så jag menade utan bara att det var ett sjukt sammanträffande och så haha! Sen de där idioterna som försöker trycka ner dig, alla märker ju vilka losers det är och vilket dåligt självförtroende de har! Du är en lyckligt lottad tjej med ett superfint utseende och en dröm kropp! Hoppas verkligen inte att du tar åt dig av kommentarerna bara, för ingenting av dedär stämmer! Känner att denna kommentar blev väldigt lång.. Men du har säkert tid att läsa påvägen hem från Mexico:) Kram på dig!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR