Hej!

Jag har hört lite om att du var lite fjortis i början av 6an?

kan du lägga upp en bild från det?

älskar din blogg!

snälla svara!

TACK SÅ MYCKET!

du är fan sjukt fin, jag har aldrig någonsin sett finare, det är jag som skrev där uppe förut att du inte känner mig, okej?

du vet´vad jag skrev där så, ah, jag beundrar din skönhet <3

jag är inte lebb bara att jag tycker du är så grymt fin, för alla vill se ut som dej, i alla fall jag, så du vet det nu, för du ska inte tycka att du är ful, för du är fan världens finaste, så jag beundrar dej, du verkar verkligen snäll, och jag ser att du är så otroligt vacker, så, du kanske inte tvivlar på dej själv att du är ful, men jag vill att du ska veta att du är den finaste, den som inte tycker det är dum i huvve, men jag tror alla gör det så, jag vill och tycker du skulle passa som modell, för ditt vackra utseende, det var bara det jag ville säga, så, ta vara på ditt vackra,fina söta utseende <3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR