Gaaalet vacker!

TACK SÅ MYCKET!

läste längre ner att du var i puerto banus (stavning) för någon dag sen. jag åker dit igen om mindre än 1 vecka men vi har dlrig hittat någon bra badstrand, så vart va det ni var och badade vid den dära långa bryggan och så är det en bild när du sitter på en sten? :D behöver din hjälp med detta!! ;) svara gärna på min blogg!! tack :D:D

TACK SÅ MYCKET!

Kan du lägga upp nåra bilder på bilarna?



Sexii!

TACK SÅ MYCKET!

fin blogg! önskar jag kunde göra min blogg så fin -.-

TACK SÅ MYCKET!

Tja!

2 frågor.

1. varför har du varit i Spanien så länge?

2. tränar du någon sport? du såg väldigt vältränad ut?

kram

TACK SÅ MYCKET!

jag hatar såna försäljare;o när jag va i marbella senast vare en sån som snodde min iphone "/ <3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR