Men haha om vi kan gå in på hemsidan så kan du ju lika gärna berätta i bloggen? Är du rädd att vi ska döma dig för att du är bortskämd som stryk eller?

Svar: Verkar som att du redan dömt mig. Gå in på sidan kan ni alltid göra, det är inget jag kan styra, om någon verkligen vill veta vad klänningen kostar så går det att kolla upp. Men jag tänker inte skriva ut summan på bloggen.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

håller faktiskt med den där uppe! varför inte skriva det på bloggen? blir lixom konstigare när du inte gör det och bara "priset finns på hemsidan så kolla upp det där om du vill".

vill du inte att alla ska veta att du har en klänning för 5-10 tusen?! pinsamt hahaha!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker att du har jättefina kläder och man ska faktiskt få unna sig ibland och dessutom har inte alla samma ekonomi. Köp och bär de plagg som du tycker om, strunta i vad andra tycker.
xoxo

TACK SÅ MYCKET!

tycker inte det är fel att köpa en klänning för så mycket pengar men det är dåligt när man inte står för det!!

TACK SÅ MYCKET!

Hej vart har du köpt din smink hylla som har en spegel över sig?

TACK SÅ MYCKET!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

TACK SÅ MYCKET!

nice!

TACK SÅ MYCKET!

Fin du är :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR