Du har så fruktansvärt vackert hår! :)

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad vacker du är. Du får säkert höra det jämt. Men alltså du är så obeskrivligt skrämmande vacker, Du har verkligen allt man kan önska sig utseendemässigt som tjej, du skulle passa in perfekt som en VS modell. Ditt hår skulle man kunna döda för och din kropp är vad man kallar perfektion. Du är den mest perfekta, snygga och vackraste tjej jag någonsin sett, jag vet inte hur din personlighet är eller så, men ditt utseende är fruktansvärt vacker och man blir både avundsjuk, plus att man beundrar och ser upp till dig väldigt mycket. Du verkar verkligen ha allt, din klädstil är helt perfekt och allt. Vet verkligen inte hur du är som person, om du typ tar till dig positiva kommentarer om ditt utseende eller om du typ är så van att få höra det hela tiden så du kanske inte ens bryr dig liksom. Men kände bara att jag var tvungen att skriva hur mycket jag beundrar ditt utseende varje gång jag går in på din blogg. Hittade din blogg för typ en vecka sen och blev helt chockad över hur obeskrivligt vacker du är, och min första tanke när jag såg din blogg och dina bilder var att du borde vara en victoria's secret angel redan nu. Vill bara säga att din kropp är perfekt, vet inte hur illa det var med din anorexia och jag vet inte så mycket om dig annat än vad man sett på dina bilder, men vill bara att du ska veta att din kropp och hela du verkligen är perfekt. Kände bara att jag behövde säga det, och det kommer från någon som nyss haft anorexia själv. Men du har verkligen en modell kropp och du är den vackraste tjej jag sett någonsin på denna jord. Vet inte om du tröttnar på att höra hur vackert utseende du har jämt, du får säkert höra det hela tiden. Men du verkar även ha något på insidan, du verkar liksom vara så glad och positiv på alla bilder man ser och du verkar ha en härlig inställning och personlighet, du är perfekt helt enkelt.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR