Älskar du ronni?

TACK SÅ MYCKET!

Vafan är det för fråga?!?!

TACK SÅ MYCKET!

fest frågan...
du festar egentligen ingenting, era små måltider ni har är inte fest? Från vad jag har sett så är det inte ens killar på era "fester". Ni är bara inne och käkar. patetiskt, och så är dina vänner bara ifrån skolan vadå är du inte social utanför eller?

Svar: haha, älskar att du tror att du har värsta kollen. Middagarna ser jag inte som fester, därför skriver jag middag inte fest. Men vi åker ju typ alltid vidare efter/de kommer folk, vilket jag dock inte skriver om så mycket på bloggen. Och detdär med att alla är från min skola, på middagarna så är majoriteten från min skola JA, men de är väl inte så konstig eftersom de är dom man umgås mest med, men detär folk från andra skolor också, snälla nån .
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag upprepar patetiskt..

Svar: om något är patetiskt så är de du.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR