Åh du är så himla fin Alexandra, älskar din blogg, du är helt perfekt i mina ögon och du klär dig som en gud!
Jag har en fråga till dig, jag hade tänkt att beställa ett par shorts från abercromie`s hemsida och jag är lite osäker på vilken storlek jag ska ha. I vanliga fall brukar jag ha 38 och jag vet inte riktigt vad det är för storlekar men det finns mellan 00-10 och jag vet inte riktigt vad storlekarna är skrivna i, jag brukar inte beställa så mycket från nätet så det är därför jag frågar, (låter konstigt men sant) iaf du brukar ganska ofta skriva att du beställer från nätet så jag tänkte att du kanske visste.
GUD, blev typ värsta långa kommentaren men ah, skulle vara jättesnällt ifall du kan svara, ifall du vet, om du orkar läsa allt detta!
Kram fina du ;)

TACK SÅ MYCKET!

fler sådana här inlägg, hejja dig ! :DDD

TACK SÅ MYCKET!

kan du visa hur man kan matcha de svarta Dr. Denim shortsen??

TACK SÅ MYCKET!

Snygga shorts :)

TACK SÅ MYCKET!

Åh va snygga!

TACK SÅ MYCKET!

Vilken stl har du på de vita hollister? Behöver veta det för jag är ungefär lika small som dig.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR