Tycker du verkar som en väldigt go tjej, glad och trevlig liksom

TACK SÅ MYCKET!

du värkar tro att alla ska ha lika mycket pengar som du.. men ändå en go och glad tjej:) ganska kaxig också om du inte får som du vill

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror att du tycker att du själv är jätte snygg och kan gå runt och tro dig och vara lite kaxig. Tror även att du kan bli sur på andra när dom inte gör som du säger till dom. Du verkar även som en sån som fjäskar ganska mycket för typ lärare men egentligen är lite bitchig, inget illa ment.

TACK SÅ MYCKET!

tycker du verkar väldigt trevlig, och du verkar ha väldigt bra självförtrende vilket är bra. Men du kan nog säga vad du tycker och vara lite kaxig men bara när det behövs:)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att du verkar jättehärlig, trevlig och du är helt stört snygg. Du verkar vara otroligt smart och kunna anpassa dig och bete dig liksom och blir inte sur i onödan. Tyvärr verkar du lite osäker på dig själv och det fattar jag inte alls varför, tillexempel har du sagt att du inte gillar dina ben osv. men du ska veta att du är en av de vackraste bloggerskorna jag vet :) i klass med kenza hehe. Nejmen jag tror att du är en jättebra vän och du verkar helt genomsnäll liksom

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar grymt trevlig. Dock är ju detta bara vad man ser på bloggen, och bloggen kan jag tänka mig är lite som din 'vän'. Det gör ju att vi kommer lite närmre än till exempel folk på din skola du inte känner så väl.
Dem kan jag tänka mig att du ignorerar och pratar med bara när det är nödvändigt. Men när du väl pratar med dem är du trevlig och glad.
Du verkar ha nära till skratt men kan ändå säga ifrån när någon behandlar dig illa.
Jag tror inte att du är 'bitchig' men jag tror att du kanske har en tendens att vara det 'när det behövs', så att säga.
Du verkar vara rolig och riktigt härlig också! Kram.

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar vara väldigt snäll!! En sådan som förlåter när det känns rätt, och sällen hamnar i bråk. Du älskar dina vänner, och ställer upp i vått och torrt för de! De som skriver att du är bortskämd, inte uppskattar pengar och inte vet hur andra har det har fel. Jag tror du vet allt det där, men detta är en modeblogg, som har med dig o göra! alltså har prisklasserna med din livsstil att göra.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att du verkar väldigt rolig att umgås med och en väldigt bra vän och flickvän. De flesta tycker att du verkar jättesjälvsäker men jag tror att du är ganska blyg, på ett bra sätt! Många tycker också att du är bortskämd osv men du verkar väldigt tacksam och glad över saker du får så tycker itne alls att du är bortskämd! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar som en riktig toppen tjej! Alltid ett leende på läpparna & snyggast på bilderna. En person som alltid ser till att alla har det bra & att ingen blir utanför. En sådan person man vill ha med helt enkelt!:)

TACK SÅ MYCKET!

En go, snäll person med stil!

TACK SÅ MYCKET!

Asså min uppfattning om dig ändrad lite då och då faktiskt! Innan du började med videobloggar så tyckte jag du verkade skit snäll, förståndig osv.. Haha men sen när jag hörde din röst så lät du faktiskt ganska bitchig (förlåt, de kan inte du hjälpa). Haha fast jag tycker fortfarande du verkar snäll oså!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du verkar vara en tjej som inte är rädd att säga vad hon tycker och stå för sina åsikter! Tycker att du verkar vara en väldigt glad och framåt tjej!

TACK SÅ MYCKET!

Du känns som en person som sprider mycket glädje och våga stå för det du tycker! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag ser dig såå ofta (men aldrig vågat gå fram hehe) och asså du verkar serriöst vara en såååån underbar person! Du är verkligen helt fantastisk! Perfekta utseendet och en sån härlig och rolig personlighet! Du ser ut att skratta jättemycket när jag ser dig. Och du verkar väldigt snäll också :)) Du låter väldigt förstående och sånt när du pratar!! Du är typ en drömkompis och ser verkligen upp till dig!

Svar: Åå va glad jag blir!! Kom fram nästan gång du ser mig, vore hur roligt som helst att få hälsa på dig! kram på dig!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar assnäll! Och du verkar mysig att va med men när man umgås med en omgivning och själv har mycket pengar så tror jag att det automatiskt blir så att den som har dyrast saker vinner. Du verkar bortskämd men det kan ju inte du hjälpa, om man har mycket pengar så har man. Jag har också mycket pengar, min familj har det så att det räcker och blir över( haha känns så konstigt att skriva så) men jag får fortfarande inte hermes armband bara sådär även om vi har råd? Men alla e ju olika och detta hoppas jag inte påverkar din personlighet! Du verkar iallafall jättemysig men ibland ser jag inte dig bakom alla dyra kläder och saker du får

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du verkar fantastisk och jättesnäll!!! tyvärr är någon idioter antagligen avundsjuka vilket gör att du får negativa kommentarer ibland och du verkar som att du tar åt dig (jag tar åt mig mycket mycket mer önskar att jag kunde vara så stark som dig!) och då tror folk att du är bitchig för att du svarar... Tycker bara det är bra gjort men frågat lite kompisar varför dom tror du e bitchig och då säger dom att du typ utstrålar bitchigt... Men att de inte känner dig så att de inte vet.. Tror tyvärr det är lätt att få en sån uppfattning av "populära" eller "småkända" haha! Puss

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar vara en tjej som vet vad du vill och inte låter andra påverka över vad du har kommit fram till. Jag tycker det verkar som att du har fötterna på jorden och inte behöver bli "bekräftad" som vissa andra tjejer har som behov. Du verkar ha en riktigt stark vilja och låter ingen störa dig på vägen genom det. Du verkar även ha bestämda åsikter över saker och ting som du helt själv kommer fram till. Jag tycker du verkar vara en riktigt stark människa.

TACK SÅ MYCKET!

har alltid tyckt att du ser ut som en jätte trevlig tjej, inget annat. en aning bortskämd bara! haha puss

TACK SÅ MYCKET!

Mitt första intryck på bloggen var väl att du var lite kaxig och bitchig.. Men efter ett tag så fattade jag att du inte alls var det och nu så tycker jag att du verkar som en glad och rolig tjej! :) x

TACK SÅ MYCKET!

du verkar vara en go och glad tjej, positiv och snäll :) kaxig förstår jag inte varför folk skriver? det intrycket har jag verkligen inte fått, bara att du har bra självkänsla

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar vara väldigt lik mig haha! På sättet alltså, dock är vi inte helt olika på utseendet heller! Tycker om din blogg väldigt mycket, och medan jag ändå skriver kan jag passa på att fråga: vilket gymnasium ska du gå på? Och vilken linje? Hoppas du ska gå samma som mig haha, skulle vara kul att lära känna dig' puss

TACK SÅ MYCKET!

Alla har ju rätt att ha sin åsikt, så jag vill bra säga att du borde inte be dina vänner skriva ett inlägg om hur du är för det oss du frågar liksom & vi är ärliga. Men det känns som att du enkelt hamnar i bråk om du inte får som du vill samt att du kanske snackar en det skit. Man dras till de med lika mycket pengar oftast & därför är du nog snäll mot de som har lika mycket pengar som dig. Men annars tror jag att du snear ganska mycket.

Jag vet inte, men detta är uppfattningen jag fått & du behöver inte försvara dig eller så eftersom du får skylla dig själv att frågar. Jag skriver detta eftersom jag vet att du låtit dina rika kompisar säga hur underbar du är tidigare.

Svar: vilka jag är med har ingenting att pengar att göra, de är inget jag väljer mina vänner efter. Du verkar vara sjukt dömande, förstår inte hur du kan sitta och säga de du säger. Snacka om att vara bitter.
Alla har rätt att ha en åsikt men om mina vänner sedan skulle göra ett inlägg om hur jag är så är det inte för att rätta er och säga att ni har fel, det är för att ni ska få en bild utav att folk som faktiskt KÄNNER mig uppfattar mig, något som många uppskattar.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag vill först vara säga att det var min kompis som skrev det ovanför, hon skrev det från min mobil eftersom hennes var urladdad.

Hon & jag har helt olika åsikter om dig för jag tycker du verkar vara super rolig & snäll mot alla du träffar! En vän som man alltid har roligt med & som älskar livet. Vi kommer nog fortsätta våra diskussioner om dig, men jag håller mig till att du verkar underbar!

Kram & fortsätt blogga!

TACK SÅ MYCKET!

Alla har olika uppfattningar om dig, angelika kanske tycker att du är dryg(så som jag uppfatta texten) och det är hennes åsikt, du skrev ju i inlägget om hur vi läsare tror att du är, snäll, dryg, glad osv. Men jag håller med att pengar inte har något med detta att göra. Jag tror att du är ganska kaxig så som jag har sett hittills på t.ex videoninlägg. MEN jag menar inget taskigt utan det är så JAG har uppfattat dig. Men du är vädligt snäll mot dina läsare och så men i verkligheten tror jag att du är väldigt dömande mot andra. Jag tror också att du är en glad person, du har ju en pojkvän, en bra familj och trogna vänner. Men jag tror också att du är en i mängden, sticker inte ut på något sett utan en helt vanlig göteborgare ;) Gillar för övrigt stark din blogg! Mycket bra uppdatering och fina bilder!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR