HAHAHAHAH vad fan håller du på med???? DU skämmer ut dig själv

TACK SÅ MYCKET!

Gör aldrig så igen! ;)

TACK SÅ MYCKET!

varför skämmer hon ut sig själv? för att hon tar kort när hon sminkar sig? ja oj shit fan va piiiin

TACK SÅ MYCKET!

Vem tar kort?!

TACK SÅ MYCKET!

Lova mig att du aldrig tar åt dig av sånna patetiska kommentarer du får. Har sett flera stycken under åren , och jag vet själv hur det känns att vara avundsjuk. Jag är GALET avundsjuk på dig.. Men får nästan behärska sig för att inte sitta och leta fel. Du är så himla perfekt så jag har verkligen insett att det inte är någon idé. Varför trycka ner andra hela tiden?
Du är en förebild för många, din blogg är helt otroligt grym och du inspirerar så många. Varför vill folk trycka ner andra hela tiden? Jag förstår verkligen inte. Du är trevlig och snäll på din blogg, skriver sällan dryga saker. Ändå är folk så emot att du lägger upp en bild när du sminkar dig. Tror det är många som skulle drömma om ditt utseende. Menar det. Du har ett utseende som alla tjejer vill ha. Så jävla snygg är du!! Glöm inte det

TACK SÅ MYCKET!

håller med henne över. Jag är också så otroligt avundsjuk på dig för du är SÅ vacker och verkar så snäll och du har så fin stil, men jag skulle aldrig oavsett hur avundsjuk jag är, sitta och leta fel på dig och kommentera det så att du mår dåligt? vad f*n är det för fel på vissa människor? bry dig inte, vet inte om du ens gör det men snälla gör det inte!

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek hade du på den river Island koftan är lika lång som dig typ och vill beställa koftan men är osäker på storleken, snälla svara så snabbt som möjligt!

TACK SÅ MYCKET!

uuuusch va smal du är, din ryggrad sticker ju ut!!!! äckliga anorexia barn

TACK SÅ MYCKET!

men är du dum i hela huvet? du där över, skaffa dig ett jävla liv. min ryggrad sticker också ut när jag sitter böjd och jag slår fan vad om att din gör det också. eller vänta du har nog ingen ryggrad, så äckligt feg som du är. Man kallar inte folk för äckliga anorexia barn, ditt lilla imbecill.

TACK SÅ MYCKET!

din kropp äcklar mig

TACK SÅ MYCKET!

Asså seriöst, du som kallade henne anorexia barn. Skjut dig själv snälla. Vad är de för fel på dig?!? Allvarligt.
Vems ryggrad sticker inte ut? Alexandra är hur jävla perfekt som helst, seriöst skaffa dig lite självkänsla istället för att trycka ner andra. Är säker på att du är nån sån idiot med skilda föräldrar som inte har nån att prata med om dina problem. Synd, men låt inte det gå ut över nån annan. Hoppas du kände dig lite stolt över att kalla Alexandra anorexier . Idiot

TACK SÅ MYCKET!

"din kropp äcklar mig"? fega lilla anonyma skit, DU och ditt beteende ÄCKLAR MIG. fan stick härifrån ditt äckelskabb

TACK SÅ MYCKET!

hahaha ni över, var fick ni att hon är smal ifrån? hon ser feeet ut anorexia skulle göra henne gott!

TACK SÅ MYCKET!

hahahahah kommentaren över hahahahha roligaste jag hört. att Alexandra är fet? att anorexia skulle vara nåt bra? hahah snälla skaffa lite allmänbildning börja i skolan elr nåt du skämmer uuuut diig :(

TACK SÅ MYCKET!

ASSÅ FYFAN VILKA ÄCKLIGA MÄNNISKOR DET FINNS!!! ALEXANDRA ÄR INTE PERFEKT MEN VA FAN ÄR NI?! SNÄLLA VISA EN BILD PÅ ER SJÄLVA JÄVLA PUCKON! blir så sjukt irriterad hoppas inte du tar åt dig av de elaka kommentarerna Alexandra!! Du är så jävla mycket bättre än dom, ni går fan över gränsen smuts människor

TACK SÅ MYCKET!

Du är jättefin som du är Alexandra!!
Jättesöt och du har alltid jättefiina kläder!
Detklart att man tar åt sig om man får så äckliga/dumma/idiotiska kommentarer från nåra anonyma jävlar!
Asså fattar inte hur man kan skriva nått sånt!
Du är perfekt å de finns jättemånga som vill se ut som dig och ha samma personlighet! Du verkar jättefin inombords!
Puss och kram!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Fyfan hör ni er själva? Fattar ni vad alexandra har gått igenom med sin sjukdom? Och att hon har kämpat sig igenom det och är nu frisk! Hur fan vågar ni ta upp det nu? Ni vet väl fan inte hur det känns att ha haft det också har ni mage att kalla henne anorexia barn? ÄR NI HELT JÄVLA CP I HUVUDET? Blev ni tappade som barn eller?!

TACK SÅ MYCKET!

Seriöst jävla idioter. Slå er själva med en stekpanna eller nåt.
Anorexia är fan inget att skoja om. Jävla idiot du ser säkert ut som en jävla elefant

TACK SÅ MYCKET!

Men usch jävla idioter!! alexandra är kanske inte perfekt, ingen är perfekt, men hon är snyggare än va ni någonsin kommer bli & har en jättefin kropp! Att ni ens har så mycket fritid och går in och kommenterar sån skit, det är så himla sjukt alltså. Och anorexia är verkligen inget att skämta om shit, det är en väldigt allvarlig sjukdom snälla va fan är de med er? Alexandra du e bäst, världens snyggaste och finaste, ta inte åt dig.

TACK SÅ MYCKET!

Hur kan ni säga så? Att hon är ful, äcklig & smal? Jag tycker att Alexandra är grymt söt & det är sant, hon är det! Fattar inte att folk kan sitta & trycka ner andra via nätet! Så jädra taskiga är ni, fan vad arg jag blir på sånna dumma människor som er. Tycker ni inte om henne, låt henne vara då! Tror bara att det handlar om avundsjuka för varför ska man sitta & läsa & kommentera någons blogg som man inte ens gillar? Bara falska töntar som gör det! Fuck you bitches! /Tilda

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR