kan du inte länka lite låtar? typ som du har när du tränar, eller sitter på bussen? har du ingen spotifylista och länka? känns inte som jag har någon ide alls av vilken musik du lyssnar på.

TACK SÅ MYCKET!

Jag har nominerat dig som guldpennan!
Skrev så här:
Jag visste inte vilken kategori jag skulle välja men jag valde guldpennan. Man kan fråga vem som helst i Göteborg om de läser Alexandra Pallvids blogg och alla säger ja! Hon kanske inte har så mycket followers på instagram om man jämför med en annan bloggare som nickys.se men däremot så är Alexandras blogg populärast i Göteborg. Hon är en underbar tjej och skriver om allt möjligt, mode, resor, vardag och hennes kärlek. Dem är verkligen söta tillsammans! Hon är värd att bli sedd, hon kan bli något riktigt stort!

Svar: åå va gulligt av dig, blir jätte glad! Tusen tack sötnos!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR