Riktigt bra skrivet, tycker du är så himla bra! Har läst din blogg ett tag nu och har aldrig tänkt på dig som en "dryg" person - snarare tvärtom, tycker du verkar som en jättegullig tjej! :) Fortsätt så som du gör! ♥

TACK SÅ MYCKET!

Fortsätt kämpa Alexandra! du är jätte duktigt och otroligt fin!

TACK SÅ MYCKET!

Du har så rätt! Sen kan jag inte förstå hur vissa kan uppfatta dina inlägg som att du är dryg och så. Du om någon bloggare svarar snällt när någon frågar om något osv. Inte många som gör det faktiskt! Fortsätt som du gör, du är grym!

TACK SÅ MYCKET!

du är bäst kram

TACK SÅ MYCKET!

Vad är det för fel på folk? Du verkar ju jätte snäll & go! & att su skulle vara bortskämd? Alla köper kläder, alla köper klockor osv jag tycker det bara är en "ursäkt" för att få trycka ner någon! Men ändå förstår jag inte, ingen har tvingat dom att läsa din blogg? Så varför skulle man vilja gå in på någons blogg bara för att förstöra? Nä jag förstår mig inte på folk! Så alexandra stå på dig!! Du är verkligen jätte vacker & folk som säger annat är bara avundsjuka! Så fortsätt bara som vanligt för jag lixom andra älskar din blogg!:) kram johanna!

TACK SÅ MYCKET!

Skit i dom , du är jättevacker !

Massa kramar :)

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig, du är lätt en av dom snyggaste tjejerna, med snyggaste kroppen dessutom jag vet, dessutom verkar dom personlighet vara helt underbar!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Oj vad brun

TACK SÅ MYCKET!

Hur matchar man minnetonkas snyggt? Kan du inte göra ett inlägg om det? :))

TACK SÅ MYCKET!

De är så JÄVLA SVARTSJUKA på dig att det är sorgligt, du vet hur otroligt snygg och bra du är. Att du själv inte tar åt dig och att du själv vet att du tex är snygg och inte bortskämd, det är det som är det viktigaste! Ha det jätte bra Alexandra och tänk på att om någon eller några skriver fler dumma saker kan du bara ta det som en komplimang och som ett ännu större täcken på hur galna och avis de är på dig!! Puss!!!

TACK SÅ MYCKET!

idioterna som skriver negativt är bara avundsjuka, grymt fin var du i dina vita jeans o tröjan.

TACK SÅ MYCKET!

Har ju inte följt din blogg utan jag hittade hit så nyligen så jag har ju inte sett kommentarerna du pratar om, men jag vet ju att dom som skriver elaka kommentarer i princip alltid är avis/sotis o sånt. Sedan finns ju dom som bara är ute efter uppmärksamhet men fattar inte att dom sårar nån annan... Finns säkert fler knasiga anledningar också till varför vissa idioter skriver elaka saker... Man ska inte bry sig och man ska inte ta åt sig av elaka kommentarer - det krävs ju en del mental styrka också att klara av att inte ta åt sig. Av det lilla jag sett så är ju du hur snygg som helst (wooooow-snygg) och du verkar vara en superbra person o så <3 kände direkt: wow vilken underbar blogg o tjej, när jag såg din blogg första gången :) tänk o fokusera på dom fina kommentarerna du fått o får. Megakram till dig!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR