Det är bra nu!!

TACK SÅ MYCKET!

Du väl månadspeng/studiebidrag? Ingen får en MK klocka osv bara sådär.

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker det är bra som det är! kul med kanske 4-5 sånna inlägg i veckan! ibland känner man att man under något, men inte orkar kommentera & då får iaf jag oftast svar på det Jg undrade. Fortsätt med det!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra :), jag tycker du har en väldigt bra blogg och om jag hade sätt dig på stan skulle jag absolut gå bra och fråga om en bild och berömda din blogg. Det är bara en sak jag undrar jag personligen ser din blogg som en ganska stor blogg och jag är säker på att många ser upp till dig precis som jag men jag tycker du svarar dina läsare lite kaxigt ibland det kanske inte är meningen utan bara är jag som tar det på det sättet. När du tex svarar på frågan ovan om du inte betalde något själv verkar det som genom svaret att du tycker det är självklart att ungdomar inte betalar något själv och du finns människor som inte som du får allt man pekar på och ber om och det känns som du ser ner på dom vilket är väldigt tråkig. Och jag är helt säker på att du själv vet hur bra du har det och att inte många andra har det så bra som du. Jag menar absolut inte detta som en elak kommentar!! Jag tror du uppskattar det du får och jag hoppas du kan börja göra collage av kläder som kanske är av lite lägre prisklass eftersom jag tycker du har väldigt bra smak när det gäller mode osv :) Annars är din blogg hur bra som helst och jag hoppas allt är bra och att du inte tar detta på ett dåligt sätt. Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

alltså på riktigt nu alexandra! kan du snällllllaa läsa igenom dina inlägg innan du postar dom? för det är otroligt irriterande när du skriver så fruktansvärt många stavfel. please. tror inte jag är den enda som tycker så det.

TACK SÅ MYCKET!

Själv fick jag betala sakerna jag köpte när var i new york själv för pengar jag själv jobbat ihop. Jag var 14. Mamma kommer inte alltid betala allt!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR