Vad tycker du att priset på en konfirmationspresent ska ligga på hehe?

TACK SÅ MYCKET!

Vart kan man köpa jeansen? & för hur mycket? jättefina !! svara gärna snarast, kram

Svar: Köpte dom för säkert två år sedan så jag tror inte dom finns att köpa längre tyvärr :((
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vad har du köpt dem bruna klackarna? :)
Tacksam för snabbt svar!

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du på 73 tröjan? Hade vart suåersnällt om du svara då man kan anta hur dom är i storleken! :)

TACK SÅ MYCKET!

vad kostade jackan? Och hur gjorde du hålen i byxorna? :)

TACK SÅ MYCKET!

Var har du köpt pälsjackam? Hur snygg som helst!

TACK SÅ MYCKET!

Hej älskar din blogg.
Kan inte du göra en video elr ett inlägg om hur du ssminkar dig och vad för smink du använder? :)
kram!

TACK SÅ MYCKET!

brukade förr vilja köpa päls och visst är det tusen gånger snyggare än fusk men kolla på videon och tänk en gång extra innan du köper äkta päls:
http://www.facebook.com/photo.php?v=244409832362352&set=vb.164652740239141&type=2&theater

är de värt det? djuren behandlas så sjukt illa så för mig var de självklart att skippa äkta pälsen och köra på fuskpäls :) VARNING, se inte videon om du är kändlig!!

Svar: jag har tidigare sett liknande videos och jag tycker det är jätte hemskt såklart eftersom jag är världens djurvän! Men ni ska också vetas att djuren inte alltid behandlas på det sättet. Många uppfödare här i europa behandlar sina djur jätte bra och tar väl hand om dem. I kina där emot har dom ju en helt annan syn på djur.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vart är den blåa klänningen köp? så fiin!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR