Du har LIKA fin kropp, det kan jag lova dig!

TACK SÅ MYCKET!

Fin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

men skojar du?! en sån kostar ju mellan 6000-10 000?!?!?!?!?

TACK SÅ MYCKET!

till dig över: dom kan till och med kosta mycket mer än så..

TACK SÅ MYCKET!

jag börjar seriöst bli lite trött på ditt tjat om kroppar och sånt. Du klagar ofta på hur "dålig" kropp du har. hur mycket tjockare du blir när du är blek, lalalal. Jag menar verkligen inget illa, men du har en jätte fin kropp. Du har verkligen en uuuuuunderbart fin kropp. drömkroppen i mångas ögon. Du tränar knappt någonting och har en jätte fin kropp. fina lår. fin mage, armar och allting. Jag tränar flera gånger i veckan, äter rätt för min träning och grejer för att jag vill ha en fin kropp. Jag skulle dö för din kropp, men jag kommer aldrig att bli så smal som du är om jag inte svälter mig själv. Det var inte det jag skulle säga utan att jag tycker din blogg är så tråkigt ibland. Du skriver att du ska träna innan sommaren men du gör ju knappt det. det känns lite som du skriver ENDAST för att få uppmärksamhet och för att folk ska säga emot att du har en fin kropp. du skriver att du inte har en bra kropp. att kändisar och allalala har så fina kroppar. du kommer aldrig att få en sån kropp om du inte tränar. det finns inga ursäkter. ut och rör på sig istället för att sitta inne och skriva att du inte har en bra kropp. no hate mot dig Alexandra, men jag blir trött på det nu. tack.

Svar: Jag skriver inte konstant om hur min kropp ser ut, jag har skrivit EN gång att jag anser att jag ser smalare ut när jag är brun, detta var EN gång och att jag nämner att kändisar modeller osv har snygga kroppar, fine jag tycker att dom har fina kroppar. Jag säger inte att jag tränar mycket, men jag tränar ibland de gör jag, förra veckan tränade jag fem gånger, och denna veckan har jag inte kunnat eftersom jag vart sjuk, inget konstigt med det. Om du tycker att min blogg är för kroppsfixerad så trycker jag att du ska sluta läsa den.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

håller med kommentaren över faktiskt alexandra. det är ett ständigt tjöt att att du tycker att du har en ful kropp yadayada. riktigt tråkigt att läsa om då det känns som att du bara skriver det för att få bekreftelse...

TACK SÅ MYCKET!

varför läser ni ens hennes blogg då? ser ingen annledning att klaga då det faktiskt är frivilligt att besöka denna sida..

TACK SÅ MYCKET!

Nej, jag tänker inte sluta läsa din blogg, för din blogg är bra, men din attityd är så jävöa tråkigt. Du såg du väl att flera tyckte när vi skulle kommentera våran uppfattning.

TACK SÅ MYCKET!

menar inget illa nu men du köpte denna för fleeeeera tusen kronor plus massa annat för fleeera tusen kronor, hur mycket gick din new york resa på egentligen? liksom du säger att du inte betalar sakerna själv och så får du en klänning för ca 10 000? det är ju bara otroligt...

TACK SÅ MYCKET!

du är hur fin som helst!!!

TACK SÅ MYCKET!

Blir så jävla trött när jag läser ovanstående kommentarer, men jag antar att det är en av konsekvenserna av att ha unga läsare som tar allt personligt. Att klänningen hon köpt är dyr och hennes resa gick på mer än vad ni antagligen kunnat spendera på en resa (vilket dom flesta faktiskt inte kan) behöver ni inte tolka som att hon är bortskämd. Har hennes föräldrar dom resurserna är det väl ändå upp till dom hur dom vill spendera det? Tycker ni att hon inte skulle sagt något om sin resa överhuvudtaget istället? För att ni tycker det blir för "dyrt" och på så sätt tar det som något personligt? Att ni inte kan få det så?
Och sen att hon skriver om sin kropp. Skärpning. Alla har vi ups and downs och att man tycker att man är "tjockare" just nu betyder verkligen inte att man tycker att människor som är större är tjocka. Man jämför med sig själv. Om hon va smalare i sommras, och mådde bättre över sin kropp då, så klart att hon ska få skriva det. Det är hennes blogg och ni som kommenterar att ni inte är lika smala osv. Skärpning. Hon kan fortfarande tycka det är jobbigt.

TACK SÅ MYCKET!

vad kostar en sån klännning???? BÄSTA BLOGGEN EVER!!

TACK SÅ MYCKET!

Lyssna inte på de andra Alexandra. Som en kommentar lite längre upp skrev om att de är unga och tar saker personligt är helt rätt! Man kanske inte själv kan tro det men innerst inne handlar allt om avundsjuka. Och sen med att ni tar illa upp över att hon skrivit att hon inte är nöjd över sin kropp eller vad vet jag en enstaka gång eller två, hur kan ni ta det personligt? Det är hennes blogg och hon får väl skriva som hon vill! Hon är också människa och kanske inte har självförtroendet på topp hela tiden. Skärp er!

TACK SÅ MYCKET!

Luktar avundsjuka ända hit.. Varför kan ni inte vara glad för hennes skull istället? Herregud, folk måste verkligen växa upp..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR