Varifrån är tröjan du har på dig?

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan! nu har jag kört i gång en tävling på bloggen där du kan vinna ett armband med fjäder på som står för wisdom! Gå gärna in och anmäl dig! :)
http://annsoh.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-ett-armband.html#comment

TACK SÅ MYCKET!

Vart kommer din topp ifrån? Den var jättefin!

TACK SÅ MYCKET!

superfin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Vart har du köpt din överdel ifrån och tror du den finns att köpa fortfarande?

TACK SÅ MYCKET!

Vilken fin blogg! Å ditt hår ohmajgad. avundsjuk.

TACK SÅ MYCKET!

Vart har du köpt tröjan? <3

TACK SÅ MYCKET!

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

TACK SÅ MYCKET!

gott med sushi :) vart kan man köpa toppen som du har i headern? :)

TACK SÅ MYCKET!

när man beställer på asos, blir det nån frakt eller tull då? eller det står att det är gratis frakt tror jag men brukar du få betala tull också? på hur mycket isåfall? jättetacksam för svar

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR