15 år bor 20 min utan för göteborg !

TACK SÅ MYCKET!

Jag bor i billdal och är 14, fyller 15 :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag är 13 år och bor i långedrag :))

TACK SÅ MYCKET!

Jag är 14 (snart 15) & jag bor i Helsingborg. Jag hittade din blogg genom en annan blogg & där hade hon skrivit om att detta var hennes favorit blogg! Är glad för att jag hittade den för jag älskar din blogg & min kompis har även börjat läsa den.

TACK SÅ MYCKET!

14 år från Göteborg

TACK SÅ MYCKET!

16år, näset!
Ingen aning, tror vi träffats nån gång och att jag fick reda på den genom det

TACK SÅ MYCKET!

14 år och bor i Göteborg!
Jag hitta din blogg på blogkeen :)

TACK SÅ MYCKET!

16 år, bor i uppsala! :) kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade din blogg haha... Men blev fast från första stund.

TACK SÅ MYCKET!

14 och bor i Karlstad . Hittade din blogg genom jennifers blogg :)

Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Snart 14 , bor utanför Linköping :)
Hittade din blogg vis ngt länkbyte för typ 3-4 år sedan, men läste den bara ett tag för tröttade på den. Hittade tbx till för kanske 7 månader sen och tyckte den blivit så mycket bättre!

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag är 16 år och bor i Uddevalla! :) Jag hittade din blogg på sidan av blogg.se!!!

TACK SÅ MYCKET!

13 år från Göteborg!
Hittade din blogg via Sandra Bergström som länkat sina favoritbloggar :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag är född 98 och bor i Leksand som ligger i Dalarna. Min kompis tipsade om din blogg, kolla in hennes blogg, hon är stört snygg http://juliahopkins.blogg.se/

Din blogg toppen! Kram

TACK SÅ MYCKET!

15 (16 i april) och bor i Göteborg

TACK SÅ MYCKET!

14 och bor i hovås (: kommer tyvärr inte ihåg hur jag hittade din blogg, de va så längesen. Men har läst din blogg jättelänge och älskaaaaar den! Kram kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag är 16, och bor i malmö hittade din blogg från "bilddagboken"

TACK SÅ MYCKET!

Jag bor i södra Halland och är 14 blir 15. :)

TACK SÅ MYCKET!

15 år bor 45 min utanför Göteborg!

TACK SÅ MYCKET!

Jag är 15 år och bor i Göteborg :)

TACK SÅ MYCKET!

Glömde länka bloggen! ;)

TACK SÅ MYCKET!

12 år och bor i göteborg, älskar din blogg<3

TACK SÅ MYCKET!

14, snart femton. Bor i Göteborg

TACK SÅ MYCKET!

16 år Halmstad , hittade din blogg för föera år sedan då vi va vänner på bilddagboken! Följt den sen dess ;-)

TACK SÅ MYCKET!

Olivia från Jönköping, hittade dig på bilddagboken! Haha

TACK SÅ MYCKET!

15 år från Göteborg. Såg på Elina Kömüves blogg en fråga om dig så hittade jag bloggen genom att söka på hejsanalexs :)

TACK SÅ MYCKET!

Bor i Värmland :) hittade din blogg genom Jennifer

TACK SÅ MYCKET!

14 föressten!

TACK SÅ MYCKET!

16 år från Kungälv. Hittade din blogg genom bilddagboken tror jag..? Väldigt längesen iallafall!

TACK SÅ MYCKET!

13 år, och bor i Uddevalla som ligger 45 min ifrån Gbg. Hittade denna bloggen genom Victoria Källström som länkade en blogg som länkade dig. (hon älskade din blogg.) :)

TACK SÅ MYCKET!

Är 16 och hittade den genom Hanna hjort haha

TACK SÅ MYCKET!

16, alltså 97:a! Bor i mölnlycke, en kompis tipsade om din blogg, där är verkligen jättefin! :)

TACK SÅ MYCKET!

97a och från borås !

TACK SÅ MYCKET!

98a, göteborg.

TACK SÅ MYCKET!

16 år & från Malmö!

TACK SÅ MYCKET!

12, 13 om 2 dagar och jag bor i Göteborg. Din blogg är en stor inspiration!

TACK SÅ MYCKET!

Är 99:a och kommer från Skövde. Min kompis läste din blogg och sen berättade hon om den för mig. :)

TACK SÅ MYCKET!

99! Göteborg! Min bästis blev fotad med dig i somras och då visste jag inte vem du var! Och då sa hon att jag skulle börja läsa din blogg och det har jag gjort nu i snart ett halv år. As bra blogg. Älskar den verkligen. Puss

TACK SÅ MYCKET!

Jag heter Ebba och kommer från karlskrona. jag är 16 år (97) precis som du då :P Hittade din blogg när du var på mest aktiva på blogg.se för typ 2 år sedan :p

TACK SÅ MYCKET!

14, stockholm! Hittade din blogg via en annan blogg som tipsade om sig!

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Jag heter Isabell och jag är 14 snart 15 år. Jag tycker din blogg är superbra! Jag hittade den genom en kompis som tipsade mig om den!
Kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag är ifrån Kungsbacka förresten!

TACK SÅ MYCKET!

99:a, går på samskolan. Hittade den för att mina kompisar läste den! Stannade för att det är kul med någon man känner igen och bra uppdatering!

TACK SÅ MYCKET!

15 Gbg

TACK SÅ MYCKET!

13 år från Göteborg :)

TACK SÅ MYCKET!

Kommer från Göteborg, men jag bor i London. Jag är 15 år. Jag älskar din blogg

TACK SÅ MYCKET!

13 år bor i Askim, går också på Samskolan. Jag började läsa din blogg för mina kompisar tipsade mig när jag började i skolan

TACK SÅ MYCKET!

20 år och bor i Kungsbacka :) Hittade din blogg genom någon annan tjejs blogg!

TACK SÅ MYCKET!

16, örgryte :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag är tretton år och bor i Stockholm. Men jag hittade din blogg via tävlingen som du hade där man kunde vunna body mists från vs.

TACK SÅ MYCKET!

16 år, Ytterby :)

TACK SÅ MYCKET!

Åh, vilken fin blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Oj såg att man kunde fråga här.. Hur mycket betalde du för din Michael Kors klocka i USA? kram

TACK SÅ MYCKET!

98:a från Västervik :)

TACK SÅ MYCKET!

15 år från lerum :) vet inte hur jag hittade hit, men tror det var genom nån bildlänk på google typ, sen dess har jag vart fast i typ ett år haha. bäst är din blogg verkligen!!

TACK SÅ MYCKET!

19 från Stockholm. :))

TACK SÅ MYCKET!

96a från Eskilstuna! :)

TACK SÅ MYCKET!

97a från Viken (Skåne). Hittade din blogg på bilddagboken för något/några år sedan haha!

TACK SÅ MYCKET!

97:a Göteborg:)
Jag hittade din blogg på bilddagboken från början men jag började följa dig när aamandanathalie hade fixat din design och länkade det på hennes blogg:)

TACK SÅ MYCKET!

16 från Sthlm :)

TACK SÅ MYCKET!

13 år, Partille!
Började läsa din blogg genom mina kusiner :)

TACK SÅ MYCKET!

17 år bor i Älmhult som ligger i småland!
hittade din blogg på bilddagboken för längesedan!

TACK SÅ MYCKET!

13,

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR