Du är så braaa, dina videos är helt underbara och de ska du fortsätta med :)
Du kanske kan lägga upp födelsedagspresenter annars äger din blogg och är min favorit, varit det sen du börja!

TACK SÅ MYCKET!

jag älskar dina min dag videos haha!
Sen kan du skriva lite om ditt o Ronnis förhållande, typ tjafsar ni mycke? Är någon av er mycke avundsjuka av er?
eller så kan du tipsa om grejer man kan göra med sin flickvän/pojkvän.
kram!

TACK SÅ MYCKET!

Din blogg e så braa!
Du har perfekt kropp å ditt liv verkar va så bra!
Kan inte du lägga upp lite mer vad du har köpt å hur mycket det kostar å så! :)) men dina videos är jättebra!!

TACK SÅ MYCKET!

Har en fråga: Vad gillar du mest på din kropp och vad gillar du minst?

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle gärna ha mer bilder från hur det ser ut på restaurangerna, vid havet osv. Nu är det mer bilder på dig & maten, så om du skulle kunna ta mer på utsikten & mer helhetsbilder skulle det vara super! Sen bilder från när du är vid poolen, det ser mycket finare ut än de från stranden.

TACK SÅ MYCKET!

Svara på de jag kommentara om hollister kjolen, hur mycket frakten gick på + tull och hur lång leveransen va :)

TACK SÅ MYCKET!

Din blogg är jättebra Alexandra! Blev ledsen när du skrev det inlägget om den personen som skrivit de kommentarerna. Du är jättefin och försök att inte ta åt dig! Hoppas verkligen du har det bra på Marbella. pusss

TACK SÅ MYCKET!

Fler "min dag" videos, de är jättebra! :)

TACK SÅ MYCKET!

visa gärna typ gur det ser ut innuti ditt hus i marbella så att vi kan få se lite mer om hur du typ lever och sånt:)

TACK SÅ MYCKET!

Gärna bilder på dit rum i Spanien!

TACK SÅ MYCKET!

Känner mig så himla tjock, du är helt perfekt. Din mage skulle jag kunna döda för men kan inte få en sån typ är uppbyggd med curvers och lite så och känner mig bara fel!
Du är helt underbar, så fin och verkar ha en super bra personlighet kram på dig <33

TACK SÅ MYCKET!

mer om din familj? syskon?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR