visa bilder i ditt hus och din tomt osv!!

TACK SÅ MYCKET!

vart är din fina sport bh från?

TACK SÅ MYCKET!

åh vad glad jag blev av denna videon!! men sjukt llängtansfull till solen, visste du att det blixtrade hela kvällen igår och har spöregnat hela dagen? -.- så underbart du måste ha det!

TACK SÅ MYCKET!

Superkul att du gör dessa videos, såå inspirerande!
Men några frågor...

Hur kan du med att be din mamma stå och filma dig? T.ex när du gör en toffs, det är liksom pinsamt.. Och när du knyter skorna och hoppar i polen... Det är lite patetiskt att någon filmar dig när du lever din vardag... Att du vill visa: denna maten äter jag, såhär ser marknaden ut, jag dricker vatten!

Liksom: hallå eller? Vi är dina läsare, inte några du ska skryta inför..

Tack för en bra blogg annars! Och de skulle vara bra om du kunde svara på detta så att jag får mig ett svar och inte behöver göra dig ledsen på något sätt.
NJUT NU!

Svar: Bestäm dig, tycker du att de är "superkul" och inspirerande att jag gör sånna här videos eller att de är pinsamt? För du säger emot dig själv. Jag tycker absolut inte att de är pinsamt att fråga min mamma om hon kan filma mig i någon sekund, vi har en hur bra relation som helst, hon är liksom som min bästa vän + att hon bara tycker att de är roligt att hjälpa mig med bloggen om de gäller att ta bilder, filma lite eller så.Vad är skillnaden om de är små videos eller om de är bilder? Hur som helst så följer ni ju min vardag. Det är standard på bloggar att ta kort på sin mat, de ser man hela tiden, vad är skillnaden om de är en liten filmsnutt istället? De är väl inte mer att "skryta" för att de är film istället för bilder? Det är ju exakt samma saker ni får se.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Till dig ovanför.. Alexandra har ju dock en jävligt stor blogg och jag tror hennes mamma respekterar det och ställer upp. Många läsare älskar dessa videos och vadå hur svårt är det att fråga någon om dem kan filma dem några sekunder? herregud..

TACK SÅ MYCKET!

Skorna, hahahahaha jävlar va fashion

TACK SÅ MYCKET!

Så jävla snygg

TACK SÅ MYCKET!

Du måste göra fler sånna här videos när du är i marbella!!

TACK SÅ MYCKET!

Hur får du dina videos att bli så stora? Asså ladda du bara upp dem som dem är eller ändrar du storleken och gör de större? Tacksam för svar :))

TACK SÅ MYCKET!

Är det såna där skor som tränar benen och rumpan mer när man går? Som är lite rundade undertill

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR