vart har du köpt bikinin? aaaas snygg
och kan du ge lite träningsövningar som är lätta och effektiva?

TACK SÅ MYCKET!

Vart kommer bikinin ifrån?

TACK SÅ MYCKET!

SLITA DRA IN DIN MAGE, du är iiiinte så smal i verkligheten + att man ser hur du sitter och drar in. samma sak på de bilderna lite längre ner när du sitter och 'låtsas läser' en tidning HAHAHAHAHHA

Svar: å herregud.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

dock e hon ju så smal eftersom hon har haft anorexia så hon behöver ju inte alls dra in magen?!

TACK SÅ MYCKET!

Du är så vacker alexandra, är endast tretton år och läsen din blogg. du är en sååå stor inspiration och verkar vara hur snäll och fin som helst på insidan! Random kommentar jag vet, men blev så less när jag läste kommentaren ovan så jag kände att du kanske behövde någon kommentar som ersatte den, hoppas du har det kul i marbella! <3

TACK SÅ MYCKET!

Åh, vilka underbara och fina bilder!! :D
kram

TACK SÅ MYCKET!

Asså varför bryr du dig ens om hon drar in magen elr inte? Och varför är det fel att göra det om hon nu skulle göra det liksom? Alla modeller t ex på alla modellbilder drar ju alltid in magen. Det gör väl många andra med. Och ingen bryr sig om hon gör det elr inte. Du vill typ inte acceptera att någon är så snygg och har en fin kropp. Därför vill du hitta fel med henne, som inte ens finns.
Jag fattar inte hur någon orkar spendera sin tid på att kommentera massa elaka saker. Stick från henns blogg då om du tycker så.
Du är förrästen skitsnygg Alexandra!

TACK SÅ MYCKET!

Så jävla sexig!:)

TACK SÅ MYCKET!

Kan du snälla berätta hur du tränar din mage?! Snyggaste kroppen jag sett! Så avis va!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR