Hej! Jag fattar inte riktigt hur man bläddrar "sida" när man är inne på någon kategori ex, "outfits", "min vardag" osv. Haha kanske är helt borta men hittar liksom ingen knapp med "senare inlägg" eller "nästa sida" osv. Haha är det bara jag eller går det inte? Kram

TACK SÅ MYCKET!

Om man vill beställa ett sådand iphone skal så kan det vara bra att veta vart du beställde dina eftersom att det finns många falska hemsidor :) Undrar om du kunde länka till den sidan där du beställde skalet "black pearl". Alltså inte bara etsy. Skulle vara tacksam om du gjorde det! Älskar din blogg! xo

Svar: Jag förstår men jag vet inte exakt vilken den var. Men sök bara och så kan du ju kolla på vilken feedback personen som säljer fått, oftast har folk som beställt lämnat kommentarer, så kolla de! Kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR