Jag tror att det är för att det är sommarlov, folk gör annat än att sitta framför sin dator.

TACK SÅ MYCKET!

inte för att vara sån eller så men det känns, enligt mig då, inte så lönt att kommentera eftersom att det känns som att du inte riktigt tar åt dig om "snälla kommentarer". det är bara så jag känner.. superbra blogg iaf!

TACK SÅ MYCKET!

Hihi ad allvarlig du ser ut på den bilden. Typ sur. Du är mycket snyggare när du ler ;)

TACK SÅ MYCKET!

folk har inte kommenterat på dom inläggen då du bara lagt ut bilder på digsjälv utan att skriva ngt. Du kan inte förvänta dig att folka ska skriva "snygg" osv på alla dina bilder.

Svar: haha de var ett inlägg med två bilder på mig och utan text, överdriv inte:)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

jag läser fortfarande! :D

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror bara att de flesta inte orkar kommentera haha.. Men jag kan förstå att det som bloggare kan vara kul och även jobbigt att läsa de kommentarer som man får! Tänk bara på att dem idioterna som skriver skit om hur du ser ut och vad du väljer att visa för oss läsare på din blogg så är det bara att strunta i det;) de väljer ju att vara anonyma vilket betyder att de är för fega för att visa vilka de egentligen är! Du är så sjukt fin och jag gillar verkligen att du försöker lägga upp fina bilder och anstränga dig med din blogg<3 ändra inget, du och din blogg är perfekta!! Kraaam

TACK SÅ MYCKET!

Älskar din blogg

TACK SÅ MYCKET!

Vad skitbra med egen domän. Jag har de med. Har ej ångrat detta. Synd dom ej skriver.

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad fin du är, älskar ditt hår!
Gud vad kul att du har en egen domän! :)
Hoppas du har det bra!
Kram på dig Alexandra!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR