Vart är tröjan ifrån? Jätte fin!! :)

TACK SÅ MYCKET!

Häftiga!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

TACK SÅ MYCKET!

As fin blogg men du passade inte i dem glasögonen! Du är fin i naturella färger och de vanliga färgerna på accessoarer osv! De är lite för mycket kenza nu hehe.. Men underbart fin är du annars och tack till en fin och rolig blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du verkar passa jätte bra i dom, man kan ju inte angöra de nu då detta inte var en så bra bild på just de.

Till kommentaren över, haha är det bara kenza som har glasögon med färgat glas? Dummaste jag hört.. Jag har sett massa gå runt i sånna glasögon, är alla dom "lite för mycket kenza" då?

TACK SÅ MYCKET!

Åhh så snygga, har redan två aviator Ray ban sol glasögon som jag älskar. Men jag har funderat på dem här så länge nu. Jag ska till marbella i slutet av sommaren. Så min fråga var hur mycket dem kosta där. Om de är mest värt att köpa dem där. Kommer ihåg förra sommaren när de var jätte rea på Ray ban glajjor. Jätte tacksam för svar och jätte fin blogg verkligen, läser den varje dag :) kram

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du på dina? :)

TACK SÅ MYCKET!

Så snyggaaa! :D VILL HA!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR