Spanien tycker jag! Du är så sjukt snyyygggg att jag dör! :O

TACK SÅ MYCKET!

Du ser ut som en äkta lite italienare!

TACK SÅ MYCKET!

Sverige? Haha

TACK SÅ MYCKET!

Spanien!

TACK SÅ MYCKET!

Skulle tro att du var typ halvgrek, halvmaroccan eller kanske spanjor eller italienare!

TACK SÅ MYCKET!

Typ grekisk eller italiensk ! Haha :)

TACK SÅ MYCKET!

serb/balkan

TACK SÅ MYCKET!

Spanien / Chile
Bästa bloggen <333

TACK SÅ MYCKET!

holland ;)

TACK SÅ MYCKET!

Svensk fast med typ italiensk bakgrund :)

TACK SÅ MYCKET!

Svensk fast med typ italiensk bakgrund :)

TACK SÅ MYCKET!

grek eller italenare :)

TACK SÅ MYCKET!

Holland!

TACK SÅ MYCKET!

Spanien!!! Luuugnt

TACK SÅ MYCKET!

Holland, Italien, hel svensk

TACK SÅ MYCKET!

Italien

TACK SÅ MYCKET!

Typ Spanien/Sverige eller Sverige/Italien haha men visste du att nya pll avsnittet kommit upp på swefilmer såå braa :)

TACK SÅ MYCKET!

Holland eller halvmaroccan? <3

TACK SÅ MYCKET!

Hollan/Sverige/spanien ?<3

TACK SÅ MYCKET!

Brasilien eller Spanien!

TACK SÅ MYCKET!

Italienare eller bosnie

TACK SÅ MYCKET!

Sverige skulle jag tro! Annars italienare :)

TACK SÅ MYCKET!

Från balkan! Albanien, Bosnien eller Makedonien!

TACK SÅ MYCKET!

Italien eller Grek lättt :)

TACK SÅ MYCKET!

Född i Sverige men föräldrar från antingen Serbien eller Makedonien kanske även tysk?

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror du e svensk :) men utseendemässigt så ser du ut att komma från balkanöarna, bosnien o de o italien typ o schweiz litauen !! Du ser väldigt europeisk ut kan man väl säga:) din blogg ärbäst sluta aldrig bloggga !! <3

TACK SÅ MYCKET!

Alla nya pll avsnitt kommer ut på letmewatchthis.com elr 1 channel.Dee samma sida . Den har ba olika namn. Iallafall där kommer avsnitten upp samma dag som i usa ! :)

TACK SÅ MYCKET!

typ kroatien eller bosnien kanske?

TACK SÅ MYCKET!

spanien elelr italien

TACK SÅ MYCKET!

Spanien eller kroatien :)

TACK SÅ MYCKET!

Italien eller marocco

TACK SÅ MYCKET!

Ryssland!

TACK SÅ MYCKET!

HAHAHAHAHAHA, alla är så jävla efterblivna! Du är helsvensk!! Men du har sånt bra pigment så att det ser ut som om du kommer från utlandet...

TACK SÅ MYCKET!

Duuuuu ser uuut som att komma ifrån balkan typ serb eller npgot bosnie kanske? lite blandat av arab också men verkligen inte Sveeeeeedieee? svennebannan skitfuuula du är exotiskt tjejen

TACK SÅ MYCKET!

brasilien eller spanien :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tror din pappa e typ engelsk och din mamma svensk? men du ser halv marocansk eller kanske halv brasilisk ut lite men inte hel XD

TACK SÅ MYCKET!

Typ Barcelona eller Puerto rico eller nått sånt:))

TACK SÅ MYCKET!

Marbella, Holland och Sverige?

TACK SÅ MYCKET!

Typ Argentina hahaxD

TACK SÅ MYCKET!

Grakland helt klart !

TACK SÅ MYCKET!

Italien, USA!!! Typ Miami:)

TACK SÅ MYCKET!

bosnien eller grekland!

TACK SÅ MYCKET!

Spanien eller Cypern/Grekland <3

TACK SÅ MYCKET!

Australien

TACK SÅ MYCKET!

galet snygg!

TACK SÅ MYCKET!

kroat?

TACK SÅ MYCKET!

Italiensk eller spansk, men eftersom att du typ aldrig är i Italien men väldigt ofta i Spanien så tror jag spansk! Men jag är italiensk/svensk och pyttelite (18 dels hahah) serb! och vi är typ ganska lika (enligt alla mina kompisar som läser din blogg iallafall haha) !

TACK SÅ MYCKET!

Halvmaroccan, Holland, Spanien och Sverige typ...

TACK SÅ MYCKET!

Italien, du ser faktiskt italiensk ut :)

TACK SÅ MYCKET!

Kina!!! Helt klart! Haha nej skoja men typ italiensk/grek/spansk/marokansk haha vilken mix❤

TACK SÅ MYCKET!
-

Marocco tycker jag haha

TACK SÅ MYCKET!

Du ser ut att ha italienskt påbrå, haha :)

TACK SÅ MYCKET!

haha asså jag vet att du typ är hel svensk? med lite Hollänsk blod i dig. Men om man fick gissa så hade jag trott bosnie eller Italien!

TACK SÅ MYCKET!

Balkan

TACK SÅ MYCKET!

kina eller korea

TACK SÅ MYCKET!

spanien!

TACK SÅ MYCKET!

Frankrike tror jag!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR