Vad kommer den beige tröjan som du har på dig på bilden näst längst ner ifrån? :)

Jättefin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

GEEZ vilket tightgap tjejen! Sjukt snygg iaf. ♥

TACK SÅ MYCKET!

Det enda du har på dig är ju svarta jeans och en vit tröja?

Svar: nej, de ser du väl att det inte är, dock råkade jag ta med en del outfits med de.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

hejsan! jag ska köpa ett par ash boots! jag undrar vilken storlek du har i dom? om dom är stora i storlekarna eller om dom är små? jag har 38, i vanliga skor ska man beställa kanske en storlek större? och vet du vart man kan köpa dom? KRAM! jag älskar din blogg!!!<3

TACK SÅ MYCKET!

(glömde skriva mitt namn på kommentaren åvan)
svara snarast är du världens bästa:)

TACK SÅ MYCKET!

nej fyfan va gullig du va på bilden i vita jeans:)))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR