Åh jag har den i rosa! Båda är så himla fina! :)

Jag har haft blogg ett par gånger och tog nu av misstag bort min nuvarande hur jag nu lyckades med det... I vilket fall så kan man gå in på den men när man loggar in finns den inte kvar? Vet du hur man ska göra eller tips på vem jag kan fråga?
Och annars tips på vad man kan heta eftersom att jag haft mitt vanliga namn i olika kombinationer nu, tycker ditt bloggande är supersnyggt men vill ju inte härma! Har inte heller något smeknamn...

Kram, hoppas du har det bra i Israel!

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket kostar den?
Så himla fin!

TACK SÅ MYCKET!

åå vilket pogram användeer du när du får sånna där fåglar?<3<3

TACK SÅ MYCKET!

åå vilket pogram användeer du när du får sånna där fåglar?<3<3

TACK SÅ MYCKET!

åå vilket pogram användeer du när du får sånna där fåglar?<3<3

TACK SÅ MYCKET!

åå vilket pogram användeer du när du får sånna där fåglar?<3<3

TACK SÅ MYCKET!

åå vilket pogram användeer du när du får sånna där fåglar?<3<3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR