Jag tyckte att den var fin och väldigt vårig:)

TACK SÅ MYCKET!

Den nya designen är jättefin!

TACK SÅ MYCKET!

På mobilen är den riktig snygg men på datorn är den faktiskt väldigt ful... Rubriken är för ljus så man måste anstränga
Sig för att läsa den!

TACK SÅ MYCKET!

SKIT FIN PÅÅÅ RIKTIGT! BLIR SÅ AVUNDSJUK PÅ DITT SNYGGA UTSEENDE!!!!!! <3

TACK SÅ MYCKET!

Det enda som är störande är att rubriken är så ljus och sen stör jag mig lite på att den är flyttad åt vänster liksom. Annars, skit snygg!

TACK SÅ MYCKET!

Skit snyggt!

TACK SÅ MYCKET!

tycker de är opassande att visa så mkt hud i en header

TACK SÅ MYCKET!

Skitsnygg :))

TACK SÅ MYCKET!

Nae sådär faktiskt

TACK SÅ MYCKET!

BYTTE*

TACK SÅ MYCKET!

Jag fastnade för din blogg för att jag tyckte headern var sjukt snygg!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR