Haters gonna hate, man! Serri, klart att folk bara e så sjuuuukt avundsjuka och försöker få dej att må dåligt bara för att det sticker i deras ögon, då de inte själva har ett liv! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du är så otroligt fin och det är bra att du inte tar åt dig,dom skickar i väg en elak kommentar för att få dig att må dåligt medvetet,för att själv känna sig bekräftad,sjukt..
Känner flera som har blivit extremt sårad och stängt mer sin blogg för gott,stat strong girl ;)
Jag ser verkligen upp till dig och du är fan i mig grym som säger ifrån.

TACK SÅ MYCKET!

OMGGGGGGGGG, FIN DESIGN. DIN HEADER. BILDERNA!!! FYFAAAAAAN VA SNYGG DESIGN!!!! PERFEKTION ALEX!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

det roliga är att du är snygg som fan, har långa ben, perfekt utseende och smal kropp. Är personen blind eller? jag älskar din blogg alex, har alltid gjort just för att du är såå sjuuukt snäll mot dina läsare! skäms över att vissa av oss läsare beter oss sådär,... usch skabbigt, skaffa ett liv haters!

TACK SÅ MYCKET!

Usch, strunta i sådant. Så himla onödigt att lägga tid på elaka kommentarer.

Din nya design + header är jättefina!

TACK SÅ MYCKET!

Men gud vilken omogen kommentar. Dessutom har du jättefint utséende och kropp! Den nya designen var förresten jättefin.

TACK SÅ MYCKET!

Byt design!! Det ser oproffsigt ut, gillade set mer förut

TACK SÅ MYCKET!

Nemen gud så snygg designen blev! Mycket snyggare än tidigare! Gillar nyanserna av blått, såå snyggt!

Du ska absolut inte ta åt tid av dessa kommentarer! Jag vet att det kan ta hårt men bara ignorera och bry dig inte om töntar som orkar ta sig tiden att hacka på allt och alla! Du är grym, du har absolut chans att bli modell!

Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Fast du har ju världens perfektaste kropp:/

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig, jag köpte den sötaste spets tröjan från tessie härom veckan för typ 100! Du är också sjukt smal! :*

TACK SÅ MYCKET!

Haha skrattar åt kommentaren.. Så patetiskt! Du är typ den snyggaste som finns, synd bara att folk är så avensjuka och försöker trycka ner dig endast därför.. Ta inte åt dig! Du är ju perfekt!

TACK SÅ MYCKET!

BYYYT TILLBAKA DESIGNEN UUSSCCCHHH SER SÅ AMATÖRIG UT! BYT TILL NATTSTAD ISTÄLLET SERIÖST NEJNEJNEJ BYYYT TILLBAKA ALEX!

TACK SÅ MYCKET!

Äcklig kommentar.. Bara avundsjuka små jävlar som skriver sånt. Du har inte ens korta ben och alltid fina kläder!

TACK SÅ MYCKET!

Din header är sjuuukt snygg och du är galet snygg, f e l f r i

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle ge vad som helst för att se ut som du

TACK SÅ MYCKET!

haha idiot som skrev....du är skit snygg och det vet alla, inget kan ändra det.

TACK SÅ MYCKET!

Jag trodde idén med den nya headern var att den skulle vara mer vårig?

Svar: är den inte de då? jag tycker den ser vårig ut iallafall
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att den ser vårig ut! Men Alexandra, anledningen till att du får sånna kommentarer är för att
1. folk är avensjuka på dig, du ser sjukt bra ut.
2. folk vill dra ner på ditt självförtroende och säger det som de tror skadar mest, du har ju sagt att din dröm är att vara modell. Då vill de förstöra det. Men ta inte åt dig Alexandra, du är perfekt!
3. De vet vem du är, men du vet inte vilka de är.Man blir äcklad när personer kommenterar sådana saker på nätet och skulle inte ens våga säga något i verkligheten. De får inte ut något av detta egentligen, bara att du kanske blir ledsen. Är det skadeglädje de vill ha då? Det är sjukt. Stå på dig Alexandra! Du är en toppentjej!

TACK SÅ MYCKET!

Du är jätte fin osv alex!! Men snälla, det ser ut som en 3åring gjort designen, snälla byt :(((( Älskar din blogg men blir så tråkigt att läsa när det är ful design :(

TACK SÅ MYCKET!

Bry dig inte om det, du är jätte fin och har en jätte bra blogg :) Hoppas du får en jätte bra resa! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Folk är bara avundsjuka, förstår att du reagerar och det är bra, det hade vem som helst gjort, men jag tycker inte att du ska bry dig. Finns så mycket människor som bara tynger ner en på grund av avundsjuka!

TACK SÅ MYCKET!

Du är så otroligt fin, personen som skrev är antagligen väldigt osäker och när hon ser en sån vacker person som du så måste hon skriva nått elakt för att må bättre. För kolla på dig själv, din nya header, wow finaste bilden jag sett, så otroligt fin jag öndkar verklig att jag hade din kropp, ditt utseende, hår, aa allt. Trots att man inte vill så tar man ju åt sig åtminstone lite åt dedär fjantiga kommentarerna, vilket är synd men jag hoppas du förstår att det är en avensjuk liten jävel som sitter och skriver sånt ..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR