vart gjorde du din ögonfransförlängnign??? och hur mycket kostade det??? vet att du redan har svarat på detta femhundra gånger men med din nya design kan jag inte hitta det för man kan inte gå så långt bak, hahah

TACK SÅ MYCKET!

Du är verkligen så himla fin Alexandra, galet!

TACK SÅ MYCKET!

vad fin outfit

TACK SÅ MYCKET!

Är det slappt för dig??

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker verkligen inte du verkar elak/snobbig, jag tycker du verkar som en söt, snäll och glad person som ser bra ut, men inte är kaxig över det, herregud.. Jag har aldrig träffat dig, men du verkar som en super söt person om man bara läst bloggen! Dom som säger annat, är nog avensjuka på dej. Fortsätt med din fina, bästa och grymt inspirerande blogg!!

TACK SÅ MYCKET!

Hej! skulle du kunna göra ett inlägg med tips på snygga väskor?? alltså vill verkligen ha en ny väska men vet inte riktigt vad jag vill ha för någon!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR