Jag ska börja på sam, är jätte nervös! jag ska läsa samhäll också så vi kanske hamnar i samma klass

TACK SÅ MYCKET!

haha snälla kan alla bara sluta göra massa inlägg om skolan och skriva att lovet är slut typ, kan inte ens läsa min favoritblogg utan att få ångest liksom..

TACK SÅ MYCKET!

visa den andra vs bikinin! :)

TACK SÅ MYCKET!
-

Hur många följer din blogg ?

TACK SÅ MYCKET!

Jag går redan där, och ska börja i 8:an nu till hösten :D

TACK SÅ MYCKET!

Jag ska börja på Sam, är Såå nervös!! Känner jättefå som ska börja där och får ofta ångest över att jag inte valde Hvitfeldtska istället.. Så du får gärna skriva hur mycket du vill om hur bra skolan är och hur glad jag kommer bli att jag valde Sam trots allt Haha..
Älskar din blogg btw :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR