Åt ni inget? Och så undrar jag var du bor i Gbg? Bor du i bråttkär? Var parkerar ni när ni är i stan? Eller tog ni buss?

TACK SÅ MYCKET!

Ska du ha tandställning? Om inte är du nöjd med dina tänder?

TACK SÅ MYCKET!

mysiga bilder

TACK SÅ MYCKET!

Du är SÅ HIMLA SNYGG

TACK SÅ MYCKET!

Vilken hemsida beställde du nagellacks skalen på? Uppskattar verkligen svar!! Älskar verkligen din blogg!!

TACK SÅ MYCKET!

Det är ju inte så jätte långt kvar till skolstarten nu, så jag undrar bara om du har börjat tänka på vad du ska ha på dig första dagen? Börjar också gymnasiet nu och är väldigt nervös..

TACK SÅ MYCKET!

Jag tänkte beställa ett sådant chanel nagellack skal. Undrar om skalet går över på kanterna till framsidan? Vill inte få en spricka på framsidan. Hoppas att du fattar vad jag menar :)

Svar: Mitt går inte över till framsidan, men de sitter på kanterna, hoppas du fattar vad jag menar hehe, alltså de sitter som dom flesta vanliga skalen! :)
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR