Fina bilder :)

TACK SÅ MYCKET!

vad kul att du säger London, jag har precis varit där!! och jag vet att du älskar VS precis som jag och jag säger bara såhär - affären i centrala London OMG OMGOMG... nej men allvarligt, fyra våningar av ren kärlek typ haha!

TACK SÅ MYCKET!

London är super mysigt. Min favorit plats att åka till :)

TACK SÅ MYCKET!

älskar din blogg :D

TACK SÅ MYCKET!

Kom hem från London igår, hade gärna flyttat dit, ÄLSKAR den staden! Perfekt för weekend med massa shopping! Bästa staden!

TACK SÅ MYCKET!

Du reser ju redan hela tiden?

TACK SÅ MYCKET!

Åh London, varit där några gånger och älskar det! om du hittar en "bens cookies" någonstans, köp! Så sjukt goda. Vs är inte lika stort som i ny, men sjukt snygg butik! Jack wills är också bra. Superdry är ett ganska nytt märke som de börjat ta in i Sverige på T ex raglady så kika in i deras flagship store på typ 5 vån. Massa tips här men kul att ha! London dungeons vid London eye är rätt kul, och musikal är typ ett måste!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR