Kan du tipsa om skolväskor? :)

Svar: Jag har redan tipsat om de faktiskt! Kolla bland tips så hittar du nog inlägget!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Har du några planer på att skaffa Twitter?:)

TACK SÅ MYCKET!

Belstaff gör de absolut snyggaste höst/vinter-jackorna, synd att de är så extremt dyra! En jacka börjar liksom på 13 000. Sjukt men snygga som sagt.

TACK SÅ MYCKET!

fina jackor, men vill inte tänka på hösten än ... vill bara njuta av sommaren! :)

TACK SÅ MYCKET!

Haha dina läsare verkar efterblivna... Inte.kan ngt om mode?!?!?!

TACK SÅ MYCKET!

Hej super fina jackor, just nu har jag veckans bloggare på min blogg och jag undrar om du skulle vela vara med? i sånna fall skriv "Jag ärr med" i kommentars fältet!

TACK SÅ MYCKET!

Var köpte/beställde du de gröna one teaspoon shortsen? Frågat 3 gånger nu..

TACK SÅ MYCKET!

Vart kan man köpa belstaff jackor? För det är lite svårt att beställa från internet om man inte provat innan

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR