Alltså gud, du har världens bästa blogg på riktigt! Du är så himla fin och du är en riktig inspiration! :)

TACK SÅ MYCKET!

Heej hur mycket kan du tänka dig attt sälja det för och vad är de för strl, min mejl krånglar väldigt mycket just nu, därför jag skriver här haha :)

TACK SÅ MYCKET!

har skärpet på bilden, älskar det!

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag har letat som en galning efter ett sånt nolita skärp du har. Finns ingenstans. Vad skulle du vilja ha för det? Maila mig! :)

TACK SÅ MYCKET!

Har letat efter det nolita skärpet i över ett år hittar det inte, är sjukt intresserad! Du skrev att man skulle maila dig, men din mail står inte på bloggen skulle du kunna skriva din mail på bloggen igen?

hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Är sugen på ett Liebeskind jag med, så snygga! Dock verkar de rätt så svårt att hitta i butik :/

TACK SÅ MYCKET!

Åh jätte fina ringar!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Massa snyggt ! :D

TACK SÅ MYCKET!

jättefina bilder! :)

TACK SÅ MYCKET!

Rayban är to die for!

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad fina bilder! :)

TACK SÅ MYCKET!

så snygga glajjer! :O :D

TACK SÅ MYCKET!

Supersnygga smycken! Älskar dina armband :)

TACK SÅ MYCKET!

snygga grejer!:)

TACK SÅ MYCKET!

så fin header!

TACK SÅ MYCKET!

fiina bilder<33

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR