Åhhh vad snygg du hade varit i hår under bröstet! Seriöst, du är galet snygg nu men ååååhhhhhhh va snygg du hade varit!!!!!!!!!! Do it!!!!!!!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Åhhh vad snygg du hade varit i hår under bröstet! Seriöst, du är galet snygg nu men ååååhhhhhhh va snygg du hade varit!!!!!!!!!! Do it!!!!!!!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Super fint! Behöver också klippa mig snart haha! Du skulle säkert passa jätte bra med håret under bröstet, men som du skrev skulle du säkert ångra dig.. Gjorde jag iaf när jag klippte av håret :)

TACK SÅ MYCKET!

Haha klippte du dig i cut.. ?

Svar: nej, jag klipper mig på Salong San Tropez
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt!

TACK SÅ MYCKET!

Vart klippte du dig ?

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad fint hår du har!!

TACK SÅ MYCKET!

åh så sjukt fint hår!! Verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad fint det blev! :D

TACK SÅ MYCKET!

Det blev verkligen jättelikt! :)

TACK SÅ MYCKET!

jättefint* :)

TACK SÅ MYCKET!

Såå fint!

TACK SÅ MYCKET!

gud va fint hår :)

TACK SÅ MYCKET!

Otroligt, vilket hår du har. :)

TACK SÅ MYCKET!

Så fint :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR